wtorek, 17 listopada 2015

Poszukiwani redaktorzy!

Hej!
W dzisiejszym poście chciałabym ogłosić nabór, ponieważ w tym miesiącu mam sporo nauki, więc posty nie pojawiałyby się codziennie.
Wybiorę najlepsze 2 osoby (jeśli przynajmniej tyle się zgłosi), które mają sporą wiedzę na temat świąt.

WYMAGANIA:
Chciałabym, aby posty były estetyczne, czyli nie ciśniemy wszystkiego do jednej kupy, stosujemy ortografię, interpunkcje, itp.
Notki oczywiście muszą być na temat Świąt Bożego Narodzenia, więc osoba, która się zgłasza musi mieć o nich pojęcie.

Co trzeba zrobić?
1. Zgłosić się w komentarzu i napisać coś o sobie:
"Mam na imię ... . Mam ... lat. Interesuję się ... ." I tak dalej
2. Napisać post próbny na temat świąt na gmail christmas.santatellme@gmail.com.
3. Czekać na wyniki :)

Jeśli zgłosi się przynajmniej 5-8 osób to wyniki ogłoszę w sobotę 21 listopada.
Zgłaszać można się do soboty ^ do godziny 9.00.

Mam nadzieję, że rozumiecie wszystko i się zgłosicie :).

Życzę powodzenia!


/Snow
#38DaysToChristmas




2 komentarze:

  1. Hej!
    Chciałabym się zgłosić. Mam na imię Kinga, mam 14 lat i interesuję się sportem, muzyką, tańcem. Skoro tematyka bloga to święta, to napiszę, że je kocham. Na twojego bloga trafiłam przypadkiem i naprawdę mi się spodobał. Uwielbiam święta tak jak ty i zawsze czekam na nie z niecierpliwością. Tak naprawdę nie wiem, co jeszcze napisać. Jeśli chodzi o Twoje wymagania, to sama ocenisz, jak idzie mi pisanie postów, kiedy wyślę ci jeden na pocztę. Mogę Cię zapewnić, że znam zasady ortografii, interpunkcji itd. :)
    Oto moje zgłoszenie. Jeśli chodzi o posta zto postaram się go jutro napisać i wysłać.
    - Kinga.

    OdpowiedzUsuń